Diskuse

Muslime, jeď vraždit do Sýrie a vrať se - pomůžeme ti!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Diskutovat se s Vámi nedá. To jsou přesně ti sluníčkové lidé, nedokáží přijmout názor někoho jiného. Jeden příspěvek jste smazal a jeden nabonzoval a byl mi smazán. GratulujiR^

2 1
možnosti

Strašně se omlouvám, to bylo na Hassana - do jeho článku. Měla jsem otevřené oba, moje chyba.

Ode mě, autore, karma!

4 0
možnosti

Multikulti se chlubí, jak podporují soužití všech kultur vedle sebe. Má to ale velký háček. Tihle nezodpovědní lidé nám do Evropy nainstalovali milióny Muslimů a nehodlají skončit. Jenže jelikož soužití nefunguje, tak z Evropy pro změnu odcházejí Židé. Minulý rok jen z Francie odešlo 6500 tisíce Židů. Letos to bude mnohem víc. Evropa tedy nikdy multikulturní nebude. Židé se tu bojí. Budeme mít Muslimy, přijdeme ale o Židy. Vzhledem k tomu, co se dělo v minulosti to vůči nim není fér.

Takže slavní propagandisté multikulti jsou vlastně ti největší xenofobové a náckové, dělají vše pro to, aby Židy z Evropy vyhnali. To se jim tedy povedlo!

14 0
možnosti
Foto

zajímavý pohled a statistika, to jsem netušil. Inu vyhnat židy a nechat si sem dát muslima...to je teda nápad..

10 0
možnosti

Je mi smutno, když vidím tu explozi demagogie, ne nepodobnou nacistické. Samozřejmě nechci srovnávat židovskou kulturu, která nevraždila a nevybuchovala, s kulturou islámských zemí, v níž se vyskytuje nebezpečný radikalismus.

1 1
možnosti
Foto

průšvih je, že politici myslí do budoucna leda do dalších voleb, kde budou mlet o tom, jak to změní a pak jim to zase po zvolení bude jedno..

3 0
možnosti