Diskuse

Mějte se, BLOG na Idnes již ztrácí smysl...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Nejvyšší karma? Ono snad o ni někomu jde? Karma nic nevypovídá, stačí psát populisticky a je to doma. Čestnou výjimkou tohoto pravidla je Vladimír T. Gottwald a já jsem tomu rád. Ale nechápu argumentaci nejvyšší karmou v jednom dni. To je jako bych argumentoval nejčtenějším blogem na idnes a v ČR. A přitom je mi z toho tak trochu smutno, protože to signalizuje pouze to, že to, co ten blog kritizuje, považuje nezanadetné množství lidí za důležité a neřešené......

Tak, hodně štěstí tam kam jdete a vysokou karmu..........

0 0
možnosti
Foto

Ze začátku jsem Tě četla ráda. Ale pak už mě Tvé monotématické blogy přestaly zajímat. :-) Ale i tak se měj fajn.Snad Tě výše karmy bude ještě dlouho hřát;-D

2 1
možnosti
Foto

Víš co mě nejvíc hřeje? Že sem za tu dobu nasral tolik lidí a hodně i potěšil;)

0 0
možnosti
Foto

V68í90t 41H86a58s57s37a33n

27. 6. 2013 19:16

Martine,

ona v článku zmiňovaná "nejvyšší karma ze všech blogerů" V ŽÁDNÉM PŔÍPADĚ NEZNAMENÁ, že píšete nejkvalitnější texty, nýbrž to, že jste se (možná záměrně) trefoval do většinového vkusu čtenářů.

- Pokud budu ve svých blozích soustavně kritizovat Cikány či Islám, pak budu mít také vysokou karmu, a to naprosto bez ohledu na skutečnou kvalitu či nekvalitu textu - viz. např. Nádvorník a jeho blogy. 

- Osobně Vám nepřeji nic zlého, jen abyste se nad mými výše napsanými slovy zamyslel.

VH

ps. Nejvyšší karmu zde na blogu iDnes nemáte Vy, ale Okamura - taky populista.;-)

2 1
možnosti
Foto

Moc jsem tě nestihl, čtu jen otevřené diskuse...ale u poslední dobou vidím opět byly...tak aspoň šlu zdravici;-)R^

1 0
možnosti
JK

J55i62r11i 69K74u59c61e98r12a

27. 6. 2013 15:48

a jaké vlastnictví novin si tak představujete??? veřejnoprávní??? ;-D jinak nahonit si karmu na cigánech zas není extra kumšt ;-) to je názorová shoda s 99,8% gramotných spoluobčanů;

2 1
možnosti
Foto

kde píšu, že to má být veřejnoprávní? :-)

zkuste to a pak dejte vědět, jak se daří :-)

0 0
možnosti
Foto

Bylo mi ctí s Vámi sloužit na jedné paluběR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, držte se tu ;-)

0 0
možnosti
DF

Ani nevíš, jak obrovskou radost jsi mi udělal. Už se tu nikdy nevracej. Moc tě o to prosím. :-P

1 2
možnosti
Foto

tak to mě těší, že budeš lépe usínat :-P

1 1
možnosti

P73e20t21r 37Š86v68e33c

27. 6. 2013 14:18

X Já doufám, že p.Babiš ty cenzory vykope:-P:-P:-P

0 0
možnosti
Foto

už sem v Hyde parku, tož asi ne ;-D

0 0
možnosti
DS

No, zase na druhou stranu, aspoň jsou české noviny v českých rukách.

0 0
možnosti
DF

v československých

0 0
možnosti
BM

Trošku to nechápu. iDnes byl v soukromých rukou dlouhá léta, patřil německé firmě. A to Vám nevadilo? Tak to změnilo majitele, no a co? Možná to bude lepší, možna....... Avšak to nyní netřeba řešit..

0 0
možnosti
Foto

Víte Bedřichu, to se sejde jedno s druhým a když se to nasčítá, pak už dojde trpělivost i kliďasům, jako jsem já...takže ne, že nevadilo, ale ještě ne natolik, abych šel..asi tak ;-)

0 0
možnosti