Diskuse

Cikánská férovka 5 na 2 v Duchcově aneb jsem rasista?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Heřmánku jak já ti závidím tvůj pohled na věc.Jak ty máš ve všem jasno.Ono se to vlastně stalo celý omylem.vo nic nešlo....asi ti ještě nikdo nekopal do hlavy co?bože můj a tohle umí dokonce psát....neuvěřitelný blábol heřmánku jsi vyplodil

1 1
možnosti
Foto

Pan Pipek vsadil na tutovku. Není nad blog o cikánech. Ten udělá body na tuty. I když faktem je, že jsou k ničemu. Máme je tady, chovají se podobně jako ten Musela, který když vidí, že se vyplatí dělat nemyslícího, na veřejnosti dělá ze sebe úrazového dementa a v soukromí možná myslí za dceru, která za něj ve zbrojařství kope.

0 12
možnosti
Foto

Cikáni by si zasloužili důkladný rozbor genetické výbavy, která by měla potvrdit či vyvrátit jejich duševní indispozice a to, zda nechuť k práci je dědičná nebo jen pragmatická.

6 2
možnosti
Foto

Dědičně-pragmatická. Za "totáče" makat museli, i když jejich docházka byla jako noty na buben.

2 2
možnosti

J72a68n 25A53r65n40o23l14d

28. 5. 2013 19:46

Pane Hermánku,nechci ani nebudu s Vámi diskutovat. Očividně jste vzdělaný člověk s velmi slušnou slovní zásobou,kterou využíváte k vyprovokování diskuze na Vašem blogu...a je také očividné,že se Vám tento záměr podařil a k tomu Vám gratuluji (i já jsem podlehl). Máme demokracii a máme právo svůj názor říci nahlas. A proto Vám jen řeknu toto: Nevěřím Vám. Nevěřím,že si toto myslíte, je to pouhý kalkul,který Vás dle mého názoru není hoden...

8 3
možnosti

J67a65n 79A23r71n45o33l37d

28. 5. 2013 19:51

PS: Váš blog jsem nečetl ani nenavštívil...ani to nemám v plánu...

7 3
možnosti

http://zpravy.idnes.cz/utok-romu-na-manzele-v-duchcove-dmy-/domaci.aspx?c=A130528_131307_usti-zpravy_alh

Tady to je. Opravdu se snažili ukrást motokolo. Byl tam i ublížení na zdraví.

Budou souzeni a odsouzeni. Nechme to na policii a justici. Nenapádejte Jirku Hermnánka, který na rozdíl od vás, se snaží trochu přemýšlet.

Pane Pipku nechte to tomu psovi, má stejně velko hlavu jako vy.;-D;-D;-D

3 16
možnosti
Foto

Pokud jsem četl dnes noviny, tak ti dva nepřizpůsobiví se pokusili v Duchově ukrást motokolo. To jsem jim nepodařilo, páč bylo přivázané a majitel jej chytil. Tak jej zbili a preventivně mu přitom zlomili ruku. Po propuštění  z OOPČR pak ještě nádavkem a téhož dne napadli manželský pár.

21 0
možnosti
Foto

Jako fakt? Četl jsem jen o napadení kolaře v Duchcově (dnes nebo včera), ale toto mi nějak uniklo.

13 1
možnosti
Foto

Tak jste to, pane Pipku hezky rozebral. Příčiny a následky toho chování, ale o tom incidentu nevím zase nic. Pokud by člověk měl opravdu soudit, tak se nejednalo o "elpíčko", ale spíše o nějakou žárlivostní scénu, kvůli které ty ženské mlátily tu holku či ženu.

Prostě, pokud člověk nevidí celý děj od počátku, neslyší, co si ti lidé říkají, tak nemůže vůbec soudit. Obdivuji Vaši odvahu, že tak činíte, ale já bych ji neměl.

P.S. Myslím, že to s tím "pobytem v nemocnici" nebylo zas až tak horké. Postižená nevypadala, že by potřebovala hospitalizaci a chlapovi, jak se zdá, nebylo vůbec nic. A to mě znovu přivádí k myšlence žárlivostní scény a protože Romové chodí vždy a všude kolektivně, tak jich tam prostě bylo víc.

A ten, co chodil s tou větví, trefil on vůbec někoho? Mně to připadalo spíš, jako když si dítě nese nějakou trofej, co našlo v lese či na louce. Tak se tam s ní na konci videa procházel.

3 44
možnosti
Foto

Zdravím Vás, pane Hermánku. Víte, je moc dobře, že to dopadlo jak dopadlo a psychická újma je těžší než ta fyzická (v tomto musíme věřit napadeným, ti o tom vědí nejvíce). Na druhou stranu při shlédnutí videa jsem rád, že je to takto a ne naopak. A je možné, že chlápek v opilosti na ně něco pořvával, je možné, že neměli dobré vztahy už z minula, nicméně nic, opravdu nic, neomlouvá jejich chování a proto jsem si dovolil takto soudit.

33 0
možnosti