Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud komukoli během trestního řízení upřete jeho právo na řádného obhájce, dosáhnete s největší pravděpodobností jeho zproštění z důvodu procesního pochybení.

2 0
možnosti

Skvěle napsáno, skvěle zhodnoceno dění kolem této kauzy, skvěle ohodnocena samková (to malé s není překlep). Nazýváte věci pravými jmény. Mluvíte mi z duše. Díky a karma. R^R^R^

12 2
možnosti
Foto

Děkuji, nemyslím si, že je to skvělé, bylo to psáno v rychlosti - málo času a tak, ale měl sem nutkání se veřejně podělit. ;-)

7 2
možnosti

Ona je spíš nastolicovaná, že si jeden z obžalovaných dovolil zalhat pravdu a nedržel se role, kdy by si pod jejím vedením všichni vzájemně dosvědčili, že šli po 12-ce u lesníků, stavili se v baru na 4 limonády a najednou se otevřela střecha a začaly z nebe padat mačety, tak tak stíhali uskakovat.

10 1
možnosti
Foto

Možné je vše, ona se k tomu jistě sama vyjádří na své osobní stránce o tomto mačetovém útoku

5 0
možnosti
Foto

Já nejsem žádný advokát cikánských výtržníků. Ale posoudit, zda se jedná o pokus vraždy přísluší pouze soudu a to na základě znaleckých posudků. Posuzovat to metodou JPP je nepřípustné.

0 8
možnosti
Foto

Já jsem ještě větší laik, já to posuzuji dle momentálních myšlenkových pochodů. Jsou špatné, jasně že mnohdy jo, ale takový já jsem.

8 0
možnosti

spravedlnost je mimo jine dana pravem na obhajobu. Ale povidejte o tom neco zfanatizovaneho Pipekovi;-D. Jak vidi, ze i cikani maji stejna prava, hned tasi klavesnici a pise nenavistne rasisticke blabolyRv

5 13
možnosti

Nevím, jestli tušíte, že to právo na obhájce je staré víc než sto let (a jinde i déle).  Nevím, zda se vám právní postupy nelíbí jen, když jde o cikány, nebo zda by se vám nelíbily i v případě, že byste je využíval vy.

4 4
možnosti
Foto

nelíbí se mi celkově, je mi jedno, kdo je využívá, já zatím ne a snad ani nebudu.

6 3
možnosti
Foto

no, krásnej hafik. A to jsem kočkomil. Ke článku si nemyslím, že je potřeba cokoliv dodávat. K+

9 0
možnosti
Foto

děkuji, vyřídim jí to :-)

3 1
možnosti

Ja tu osobu tezce nemam rad, ale ted se ji musim zastat. Ona to vubec nemyslela tak, jak jste popsal ve svem clanku. A myslim,ze je to z jeji vypovedi celkem zrejme. Ona rekla, ze pravo vybrat si obhajce, je jedno z nejsilnejsich prav obzalovanych. Cili tim se naprosto nijak nevyjadruje k pravum poskozeneho ani nenadrazuje pravo obzalovanych nad prava poskozeneho. Ona jen rika, ze z prav, ktere obzalovani maji, je to jedno z nejsilnejsich. A s tim se da souhlasit bez ohledu k ostatnim okolnostem.

5 3
možnosti
Foto

Danieli, s většinou, co píšete souhlasím, jen když si pročtete minulost tohoto případu tak zjistíte, že chyby, které vedou k tomu zdržování, má na svědomí i ona (viz dopis někomu, koho už neobhajovala..).

5 1
možnosti
Foto

Právo na obhájce je dáno zákonem a je to tak v pořádku, tedy aspoň já jsem tomu rád. Není "silnější než spravedlnost", je aspektem spravedlnosti. To, že se tam teď handrkují, zda paní Samková nepřekročila své kompetence atd., to se prostě u soudu někdy stává. Dotyční útočníci jsou ve vazbě, o níž ostatně někteří lidé říkají, že je horší, než výkon trestu. Pokud se kvůli sporům o vyloučení paní Samkové z případu projednávání protáhne, nedojde tím k žádné nespravedlnosti a k žádné úlevě ve prospěch obžalovaných (samozřejmě pokud jim Klaus, aby tento národ ještě víc namíchl, nedá v poslední den svého funkčního období milost).

Chápu, že nemáte Romy v lásce, je to vaše věc a klidně si o tom pište (já je rád mám a občas o tom píšu a je to zase moje věc). Ale v tomto případě už opravdu řešíte úplnou ptákovinu.

5 4
možnosti
Foto

Pro Vás ptákovina, pro mě ne. Že vy za něčem vidíte malý problén neznamená to, že to malý problém je. Váš pohled na danou věc je Váš a můj je můj, tak jak píšete. Vy si myslíte, že je to ptákovina, já ne...neshodneme se ;-)

6 1
možnosti

Jó dnes jsem se již dočetl, že tam bylo "jen" ublížení na zdraví a zítra se možná bude psát jen o sporu. Takže spěch je jen  nepřítel. 

Ale teď vážněji. Už advokátní koncipient by  věděl, že v tomto případě  je společná obhajoba  násilníků nemožná, protože tam dojde ke svalovaní viny jeden na druhého a na začátku řízení měl Samkové povolit obhajobu pouze jednoho (tenkrát by to ještě možná šlo) a ostatním dát přiměřenou lhůtu (max 1 týden) na zajištění obhájce. ;-O

5 1
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3583x
Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl. Za vola se nepokládám, ale to neznamená, že jím pro někoho nejsem.