Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Petr z Bologni II.

11. 10. 2012 15:26
...

Opet trefa do stredu terce (do cerneho se uz bojim napsat)! Jenze co s tim? Ode mne ma jisty hlas strana, ktera prijde s program zahrnujicim ralisticky a casove vymezeny plan vystoupeni z EU. Vam R^!

0 0
možnosti
AA

Saša

10. 10. 2012 18:08
Hlasoval jsem proti vstupu do EU.

Žel, hlupáci a naivové mne přehlasovali.

6 0
možnosti
D

DlouhousekLihoslav

10. 10. 2012 18:28
Re: Hlasoval jsem proti vstupu do EU.

hlasoval jsem pro vstup do eu. buh zaplat prehlasovali jsme hlupaky a zakomplexovance ;-D

0 0
možnosti
ML

marlow

10. 10. 2012 17:25
Hm

Tak bud kandidujte do vlady, nebo se odstehujte do Svycarska. Jina moznost neni.

1 0
možnosti
D

DlouhousekLihoslav

10. 10. 2012 18:05
Re: Hm

svycarsko ne, tam taky pouzivaji dane na ruzne spolecne projekty (nemocnice, skoly a tak)

lepsi je somalsko

0 0
možnosti
JD

stagger

10. 10. 2012 16:56
BOŽE ....

kdosi tady vyzdvihuje kladné saldo ČR s bruselem   ;-D  pchá .... vždyť se ty peníze z 90% vyhazujou za předražené nesmysle které nikdo nechce ani nepotřebuje , teda kromě těch zainteresovaných ..a to nemluvím, že se k obolusu z brusele ještě musí přihodit peníze vlastní ..je to stejné .... bazén sice nepotřebujete , ale mi vám uděláme bazén v hodnotě 300 tisíc sice za půl milionu, ale vy dáte jen 250 a na druhou půlku sami vyřídíme dotaci jen to podepíšete 8-o

2 0
možnosti
JN

Janhura

10. 10. 2012 16:42
"Jděte už s tím do Brusele" - by mohl znít nadpis

Takové vyjádření je výstižné a přitom slušné. Každý hned ví, o co jde.

1 0
možnosti
PS

alienated

10. 10. 2012 16:15
Je to opět

Tak hloupé jak jsem čekal:) krátkozraké jako vźdy, s rádobydávkou Rádobyodhodlání:)

1 0
možnosti
MP

nezbedalokii

10. 10. 2012 16:50
Re: Je to opět

Rozumím tomu správně, že jste očekával hloupý blog a přesto jste dobrovolně přišel a četl ho? V tom případě mám pravidelného čtenáře a děkuji Vám :-)

0 0
možnosti
A

atheist

10. 10. 2012 15:42
Opět trefa do černého

Martine , nenechte se rozhodit negativními komentáři , podstatu toho , co jste napsal jste vystihl zcela přesně. Šetřit se musí , vždy a všude , ale mělo by se to dělat inteligentně a ne tak , jak nám to předvádí EU a naši politici.R^

3 0
možnosti
DS

semeda

10. 10. 2012 13:30
A co teprve reklamy?

Já dokážu pochopit spoustu věcí, za které se utrácejí "moje" peníze, i když se mi to třeba nelíbí.

Ale proč si dává úřad práce (nebo Středočeský kraj? Nebo ještě jiná státní instituce? Vážně si teď nevzpomenu...) do rádia reklamní spot, ve kterém nám oznamuje, že zřídil 50 tis. pracovních míst, to mi hlava vážně nebere.

Kolik to muselo stát, taková sranda? Každý spot je nejméně 30-ti sekundový (můj odhad, neměřila jsem), protože začíná líčením dojemných důvodů nezaměstnanosti několika lidí. Slyšela jsem to na Fajn rádiu, kde asi reklama nebude úplně nejlevnější záležitost. ALE PROČ?! Já zaměstnaná jsem a pokud bych nebyla, stejně na ÚP musím! Tak k čemu takový spot? Jen že je před volbami, tak abychom viděli, jak hrozně šikovní lidé jsou teď u moci a jak moc pro nás udělali? Na to už je trochu pozdě, ne? Zůstává jen trpká pachuť a otázka, kolik nás to zase stálo peněz, které by mohly být vynaloženy lépe...

0 0
možnosti
D

DlouhousekLihoslav

10. 10. 2012 12:42
ono je to slozitejsi

to zni na jednu stranu krasne

na celem svete jsem jen ja a zemekoule se kolem mne toci, takze neexistuje spolecnost a vse by mnelo byt pro mne. tenhle nazor ale narazi na prvni zrejmou prekazku ve chvili kdyz se clovek zacne bavit o zavedeni vam mytneho jen za to, ze vyjdete na muj chodnik, ktery bude kolem celeho vaseho domu. a nebo o za nauctovani vam poplatku za muj vzduch co budete dychat na mem chodniku. jsem dulezity jen ja a moje pravidla.

tim se dostaneme k druhemu kroku, ze nektere veci je preci jen nutno nejajinkovat a resit spolecenskymi domluvami a vydavat na to nejake spolecne vybrane penize. a pak se vracime ke klasickemu jajinkovskemu problemu, ale ja nechci vydavat penize na to co chcete vy (vy na chodnik ja nechci na chodnik, ja chci na brusel vy nechcete na brusel). a kompromis se najde vzdy jen ve volbach

0 0
možnosti
ZR

zrysavy

10. 10. 2012 12:41
Pane Pipek vy jste prostě lhář

Píšete, že dotujeme 40 miliardami ročně EU... A to jste vzal kde? Mluvíte o občanech ČR? Tak si o tom nejdříve něco přečtěte než budete psát nesmysly....

"Celkově od 1. května 2004 do 30. června 2012 odvedla Česká republika do rozpočtu EU 285,37 mld. Kč a získala 468,38 mld. Kč. Kladné saldo čisté pozice tak od vstupu do EU do poloviny roku 2012 dosáhlo celkově 183 mld. Kč."

http://www.mfcr.cz/cps/rde/xchg/mfcr/xsl/eu_cista_pozice_cr_72124.html

2 0
možnosti
D

DlouhousekLihoslav

10. 10. 2012 12:44
Re: Pane Pipek vy jste prostě lhář

ono existuji ruzne machovske vypocty o kolik penez prichazime tim ze jsme v unii tudiz vlastne na unii prodelavame.

vtip je v tom, ze ty udajne usle prijmy vychazi ze situace ze jsme v unii a ne nejake belorusko (nikdo nam jiny status se kterym zastanci neunie operuji neslibil, z chudych zemi zadna neni druhym svycarskem ci norskem ktere se vytahuji zato je spousta belorusk a ukrajin), tudiz takovy nesmyslny kruh, ktery ale machovcum nevadi

2 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3583x
Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl. Za vola se nepokládám, ale to neznamená, že jím pro někoho nejsem.