Prosba na všechny "rasisty" naší země...

     Poslední dobou se začíná opět rozjíždět "hon na čarodějnice", v tomto případě na RASISTY naší země (co je míněno tímto pojmem záhy vysvětlím). Je tu potlačovaná svoboda slova s odkazem na vyšší zájem, je téměř zakázáno se jen zmínit o jistém etniku, o jistých případech... A proto mám na Vás jednu prosbu.

     Delší dobu jsem tu nebyl, ale potěšily mě soukromé maily od čtenářů či kolegů. Tedy potěšil mě zájem, ale rozhodně ne obsah, kde popisují, co se nejen zde děje s cenzurou a jak jistí příživníci přisátí na státní a EU dotace si prosazují jen tu svou pravdu skrze zákazy.

     A přiznám se, že nechápu, jak se pořád jen těmto aktivistům a humanistům a sluníčkářům ustupuje...

     Několikrát jsem byl v diskusi a na mailu a na FB a venku - prostě na různých místech - nazván RASISTOU. Tento člověk je pak odborně definován jako někdo, kdo si myslí, že je jedna rasa nadřazená druhé, že tu další rasu nenávidí či potlačuje projevy toho dalšího etnika. Tak jsem tedy začal vzpomínat, kdy jsem toto vše udělal, když už jsem teda ten rasista.

     1. Napsal jsem hodně blogů o cikánech - v médiích se objeví informace, jak někoho zmlátili, okradli, skoro zabili a podobně - napíšu článek o tom, že se mi to nelíbí = rasista

     2. Mladý cikán mě "poprosil" (Héj, nemáš dvacku?) o finance - prý na vlak domů. Řekl jsem, že mám peníze jen na kartě, ale že vím o hodně brigádách, kde by si mohl přivydělat, pokud shání peníze = tak jsem prý zase rasista, že si ho škatulkuju jako nemakačenka (teda proč ale neměl peníze, když tak moc maká)

     3. Dva mladí cikáni se motali kolem mého auta, tak jsem na ně zakřičel, jestli si nespletli auto, že to je moje = opět jsem byl rasista, tentokrát asi za to, že jsem jim nechtěl věnovat svůj povoz

     4. S neteří a synovcem jsme na náměstí na vycházce. Dvě cikánské slečny blízko nás začnou na sebe pořvávat a častovat se nadávkami, co malé děti opravdu nemusí slyšet. Křiknu na ně, jestli můžou změnit slovník na těch pár metrů = rasista, že nechci být obohacen o jejich slovník

     Mohl bych pokračovat, přeci jen jsem měl za život a v poslední době více podobných případů, ale nechci, aby to znělo jednotvárně.

     Ale když se nad tím teď zamyslím, tak jen popisuji svou osobní zkušenost a ve svém chování jsem nikde nenašel prvky odborné definice Rasismu. Pak tedy nastává otázka:

     JSEM OPRAVDU RASISTA, NEBO JEN MÁM NEPŘÍJEMNÉ ZKUŠENOSTI S TÍMTO ETNIKEM A NENECHÁM SI TO LÍBIT?

     Pak Vás poprosím, Vás, ostatní rasisty stejné jako já - napište mi na mail, nebo do diskuse Vaší zkušenost, ať vím, zda jen já mám tyto problémy, nebo se to děje více občanům. Děkuji!

Mail: nezbedalokii@seznam.cz

Autor: Martin Pipek | středa 4.2.2015 11:18 | karma článku: 40,60 | přečteno: 2484x