Cikáni jsou oběti! Tu mačetu si tam ten gadžo vrazil sám!

Takže on šel náhodou okolo, nepatřil k hlavní skupince útočníků, chtěl pomoci zraněným, tak přehodnoťte trest na ublížení na zdraví? Přijde vám tam něco nelogické? Mně ano. Ten muž je vlastně justiční oběť...

     To, že si v USA myslí, že tu naše romské spoluobčany šikanujeme vzděláním, že na nich pácháme trestné činy a další nekalosti, to jsem přešel, protože zrovna oni, kteří vyhladili původní obyvatelstvo a s černochem zacházeli jako s otrokem, mají co kafrat...Ale že se dneska dozvím to, že už takhle nesmyslně protahovaný soudní proces s mačetářema, bude opravdu jen fraška, mě nakrklo.

     Nejprve tam byla paní advokátka Samková. K této osobě jsem se již několikrát vyjádřil a jsem rád, že to již neprotahuje. Doufal jsem, že nový advokát to bude chtít rozlousknout dříve a ukázat se, jak je efektivní. No, nevěřil jsem, že to někdy napíši, ale zlatá Samková...

     Nová advokátka přišla před soud s tím, že jeden z Romů NEÚTOČIL, ŠEL NÁHODOU KOLEM, NEPATŘIL K HLAVNÍ SKUPINCE A CHTĚL DOKONCE ZRANĚNÉHO ODTÁHNOUT DO BEZPEČÍ! Navrhovaný rozsudek? Čekáte zproštění viny? Ne. Maximálně ublížení na zdraví. Já jen z jejího popisu nepochopil, komu tento Rom ublížil, když je to vlastně téměř hrdina? Že by pravda byla zase někde jinde?

     Je to už opravdu nechutný, jak se kolem tohoto etnika chodí po špičkách, za jejich začlenění se utrácí stovky miliónů korun, místo aby se investovaly do opravdu potřebných oblastí a soud se bude protahovat tak dlouho, až dostanou ty nejmírnější tresty.

     Případ žhářů s Natálkou byl hotov raz dva a žádné průtahy...toto se začíná ukazovat jak telenovela, kde se nakonec ukáže, že si tu mačetu tam do hlavy zasekl on sám a cikáni byli oběti...

     Kurňa furt na ulici machrujete, jací ste borci (když vás je tři a více), tak se pochlapte a přiznejte, že jste to těm "bílejm tlamám" nandali.

Autor: Martin Pipek | středa 24.4.2013 20:23 | karma článku: 42,35 | přečteno: 4022x